ეს მოდული
დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები, რამდენიმე
თვალსაზრისით.
რუბრიკა დამეხმარა გამეკეთებინა თვითშეფასება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისა,რასაც მოსწავლეებშიც დავნერგავ პროექტის განხორციელებისას.კიდევ ერთხელ წიგნის გამოყენებით თვალი გადავავლეთ შეფასების მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს,გეგმეში აღვწერე თითოეული შეფასების მეთოდი თავის ინსტრუმენტთან ერთად, ქრონოლოგიის მიხედვით.
შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისათვის შეფასების ინსტრუმენტი-რუბრიკა,რომელიც მოსწავლეს დაეხმარება თვითშეფასების ობიექტურობაში.
რუბრიკა დამეხმარა გამეკეთებინა თვითშეფასება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისა,რასაც მოსწავლეებშიც დავნერგავ პროექტის განხორციელებისას.კიდევ ერთხელ წიგნის გამოყენებით თვალი გადავავლეთ შეფასების მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს,გეგმეში აღვწერე თითოეული შეფასების მეთოდი თავის ინსტრუმენტთან ერთად, ქრონოლოგიის მიხედვით.
შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისათვის შეფასების ინსტრუმენტი-რუბრიკა,რომელიც მოსწავლეს დაეხმარება თვითშეფასების ობიექტურობაში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий