მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-რუბრიკა
რეფლექსია
მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით.იმისათვის,რომ მოსწავლემ არეგულიროს დამოუკიდებლად საკუთარი უნარ-ჩვევები,შევქმენი ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშო,რომელიც მხარს დაუჭერს მას,როგორც დამოუკიდებელ მსწავლელ.
პროექტის გეგმის შაბლონში გავწერეთ ის მიდგომები,რომელის უნდა გამოვიყენო ნიჭიერ, განსაკუთრებული საჭიროების და არაქართულენოვან მოსწავლესთან.ეს მოდგომები დამეხმარება ყველა ტიპის და უნარის მოსწავლე ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.
რეფლექსია
მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით.იმისათვის,რომ მოსწავლემ არეგულიროს დამოუკიდებლად საკუთარი უნარ-ჩვევები,შევქმენი ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშო,რომელიც მხარს დაუჭერს მას,როგორც დამოუკიდებელ მსწავლელ.
პროექტის გეგმის შაბლონში გავწერეთ ის მიდგომები,რომელის უნდა გამოვიყენო ნიჭიერ, განსაკუთრებული საჭიროების და არაქართულენოვან მოსწავლესთან.ეს მოდგომები დამეხმარება ყველა ტიპის და უნარის მოსწავლე ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.
ნანული, თქვენს ნაშრომში შეფასების ხარისხი ემყარება დავალების ხარისხის განსაზღვრულ კრიტერიუმებს. თქვენს გეგმაში ინტეგრირებულია შეფასების ფორმალური და არაფორმალური ფორმების მრავალფეროვნება, რაც შეფასების მიზანს ემსახურება.
ОтветитьУдалить