пятница, 26 мая 2017 г.

მეხუთე დღე

ეს მოდული დამეხმარება დავფიქრებულიყავი რა გავლენა შეიძლება ჰქონდეს ინტერნეტს სწავლის პროცესში.კერძოდ:პროექტის პრეზენტაცია შევაფასოთ რუბრიკის საშუალებით,ამით მომეცა საშუალება კონსტრუქციული უკუკავშირი მიმეცა ჩემი კოლეგისათვის,იგივე მიმეღო მისგანაც.ეს შეფასების ფორმები შეიძლება გამოვაყენებინო ბავშვებს,რათა სიღრმისეულად ჩასწვდნენ შესასწავლ საკითხებს.
    გავეცანით საავტორო უფლებებს,თუ როგორ გამოვაყენებინოთ ლეგიტიმურად ინტერნეტში მოძიებული მასალა და გავაცნობ მოსწავლეებს.ჩემი პროექტის ფარგლებში დავიცავი საავტორო უფლებები და შევავსე გამოყენებული ლიტერატურის მარტივი შაბლონი.საძიებო სისტემაში გავეცანი ბუკმარკის გამოყენებას და საძიებო დიაპაზონის შევიწროება.
    შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი მოსწავლის შესაძლებლობების გათვალისწინებით.ისინი საკბანძო საკითხებთან დაკავშირებით აკეთებენ ჩანაწერებს და ქმნიან პრეზენტაციებს.

               მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის თვითშეფასება
გაკვეთილზე ვიყენებ ტექნოლოგიებს,იმისათვის,რომ დავალების შესაბამისი თემატიკა და ცნებები უკეთ გავიგო, ამით მივითარდება 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები.

Комментариев нет:

Отправить комментарий